ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
OFFICIAL REAL STATE. امداد املاک و خدمات ساختمانی ایران
16 آبان 1395 ساعت 18:59 | بازدید : 158 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
ردیف نوع ملک

استان.

شهر

موقعیت

سند

عرصه

(زمین)

مترمربع

اعیان

(زیربنا)

مترمربع

امکانات قدمت

قیمت

میلیون تومان

توضیحات
امداد املاک ایران.جدول1 " فروش ویژه"
1

مسکونی.

آپارتمان

تهران.

دماوند.

گیلاوند

. مهک

جنوبی

ششدانگ

180 95 بنا+5 انباری

نماسنگ.

2اطاق.فول

نوساز 152 میلیون تومان طبقه2 ازکل3 طبقه تکواحدی.17میلیون وام
2

مسکونی.

آپارتمان

تهران.

دماوند

.ماشینرو .محلی

شرقی.

شمالی.

ششدانگ

286

90بناهرطبقه

*3طبقه

سفتکاری

آب.برق

نیمه ساخت 400 کلا3طبقه+حیاط و قسمت اسکلت زده دیگر
3

مسکونی.

آپارتمان

تهران.

دماوند.

ماشینرو .محلی

شمالی.

ششدانگ

190 90

آجرنما.2

اطاق.فول

+10 130 واحد1 از5واحد3طبقه
4

مسکونی.

زمین

تهران.

گیلاوند

.مهک

جنوبی.

ششدانگ

با جواز ساخت 2 طبقه+پارکینگ

200 -- -- -- 120 10*20
5

مسکونی.

زمین

تهران.

گیلاوند.

مهک

جنوبی .ششدانگ
200 -- -- -- 120 10*20
6 باغچه

دماوند

دالان بهشت

ششدانگ.

بدون ماشینرو

2000 100 اجری با شیروانی 2خواب .فول 25+
7

مسکونی

.تجاری

زمین

تهران.

گیلاوند.

مهک

با جواز ساخت .3بر.ششدانگ

موقعیت عالی

218 -- -- -- 700 10*21/8- 3بر. دیوار کشی اجری جدید و درب

--

--درصورت درخواست به املاک فوق و یا املاک مورد نظر خود"زمین.باغ.ویلا .تجاری. و.." لطفا از قسمت نظرخواهی پیغام بگذارید(در قسمت پیام خصوصی).با ذکر شماره تلفن./مشاوره و تنظیم قرداد رسمی فقط در مشاوران املاک با مجوز قانونی ومورد تائید و دفاتر رسمی انجام میشود.

ارزان‌ترین‌های بازار مسکن + جدول
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۲
بررسی‌ها در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در مناطق جنوبی تهران نشان دهنده این مساله است که قیمت هر مترمربع اکثر واحدهای نوساز عرضه شده به بازار برای فروش بالای ۲ میلیون تومان تعیین می‌شود، اما در کنار این قیمت، واحدهای نوسازی هم هستند که قیمت هر مترمربع آنها کمتر از ۲ میلیون تومان اعلام می‌شود.
به گزارش افکارنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، جست‌وجوهای بیشتر در رابطه با این موضوع نشان می‌دهد که آن دسته از واحدهای مسکونی نوسازی که ارزش هر متر آنها کمتر از ۲ میلیون تومان محاسبه می‌شوند، در محله‌هایی که بافت آنها بیشتر تجاری است و برای سکونت مناسب نیستند، اعلام می‌شود یا اینکه واحدهای مسکونی مذکور نسبت به مرکز نزدیک به حاشیه تهران هستند.

البته ناگفته نماند که اغلب واحدهای مسکونی در محله‌های جنوب تهران از وام خرید هرچند ناچیز، برخوردار هستند.

همچنین «نواب» یکی از محله‌هایی است که متقاضیان مسکن به راحتی می‌توانند واحدهایی که قیمت فروش متری آنها کمتر از ۲ میلیون تومان است پیدا کنند؛ زیرا در این منطقه فایل‌های زیادی با چنین قیمت‌هایی در بنگاه‌های املاک سپرده می‌شوند.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی در مناطق جنوبی تهران پرداخته که به این شرح است:
یکی از ارزان‌ترین واحدهای مسکونی که این هفته به بازار معرفی شد، مربوط به واحدی نوساز با متراژ ۱۱۰ مترمربع در شهرک مرتضی گرد در منطقه ۱۹ است.

این واحد مسکونی به قیمت متری یک میلیون و ۹۰ هزار تومان به خریدار آماده تحویل است.
اما از سوی دیگر بالاترین قیمت به واحدی ۶۸ متری در محله خانی آباد مربوط می‌شود. این واحد مسکونی واقع در شهرک شریعتی و از کلیه امکانات هم بهره‌مند است.
ارزش هر مترمربع واحد مذکور ۳ میلیون و ۸۸ هزار تومان به نقل از مالک برآورد شده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت مسکن در شمالشرق استان تهران
16 آبان 1395 ساعت 18:59 | بازدید : 172 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
قیمت منزل مسکونی از لواسان تا رودهن. دماوند .و گیلاوند

. در اولین بررسی به ۳شهر پرطرفدار دماوند، لواسان و بومهن و رودهن می پردازیم.















.

- دماوند :

این شهرستان با مساحتی حدود ۱۸۸ هزار هکتار در محدوده شهرستان های فیروزکوه، آمل، ورامین، گرمسار و تهران قرار دارد. این شهرستان خوش آب و هوا به علت آب و هوای خوب و فراوانی انواع باغ هایی که دارد، طرفداران زیادی را توانسته است به خود جذب کند.

قیمت آپارتمان های  در شهرستان دماوند بستگی به اینکه در کجا واقع باشند(محلات اصلی و درونشهری)، متفاوت است. قیمت ها اغلب از متری ۱میلیون تومان آغاز و تا متری ۵میلیون تومان نیز می رسند. به طور مثال قیمت هر متر مربع یک دستگاه آپارتمان ۷۷متری ۲خوابه در منطقه دماوند تهران، ۳میلیون و ۷۰۰هزار تومان تعیین شده است. یا یک واحد ۸۶متری دیگر متری ۴میلیون تومان قیمت گذاری شده است. با اینکه در بین واحدهای پیشنهادی قیمت هر متر مربع برخی از واحد ها از ۴میلیون تومان نیز فراتر می رود اما به جرات می توان گفت اکثر واحدهای آپارتمانی دماوند تا متری ۳میلیون تومان ارزش گذاری می شوند.

ویلاها و باغ ها نیز دارای تنوع قیمت زیادی در منطقه هستند. با این حال قیمت ویلاها اغلب کمتر از متری ۱میلیون تومان هستند. به طور مثال یک دستگاه ویلای لوکس ۲هزار متری مجهز به استخر و سونا، با ۳۵۰متر بنا ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان قیمت دارد یا یک دستگاه ویلای ۷۰۰متری، ۶۰۰میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

ظاهرا گرانی ارز و دلار به بازار مسکن در دماوند نیز رحم نکرده است. به گفته چند تن از مشاوران املاک دماوند، خرید و فروش ملک در این منطقه نسبتا راکد است و قیمت ها بعد از عید نوروز و با شروع سال ۹۲، افزایش ۲۰درصدی را تجربه کرده اند. فعالان بازار مسکن در شهرستان دماوند می گویند که اوضاع بازار مسکن در این منطقه پس از انتخابات کمی آرام تر شده است

- گیلاوند: نیز مانند دماوند از تنوع خاصی برخوردار است .اما انچه که در این منطقه  بیشتر بچشم می اید.عدم برخورد مراجع شهری .مانند شهرداری دماوند با تخلفات متعدد است که فقط به پول حاصل از جریمه ها فکر میکند (از جمله ساخت 5 طبقه و یا بیشتر ) در زمینهای  با وسعت کم (180 متر) و یا تبدیل پارکینگها به مسکونی و یا تجاری (شهرک محک .خیابانهای بهار) عرض خیابانهای ماکزیمم 10 متر است که که پس ازکسر 2متر از هر طرف خیابان برای پیاده رو .تنها 6 متر عرض سواره رو می ماند.درحالیکه  با  ادامه این روند در هر خیابان بیش از 50 واحد ساختمانی وجود دارد و گنجایش  این حجم از تراکم  را ندارد .

- لواسان

در لواسان قیمت ها دست کمی ازقیمت های بالای شهر تهران ندارد. لواسان کوچک به سوئیس تهران معروف است و گران ترین ها را در خود جای می دهد. قیمت زمین در مناطق ویلایی و مسکونی بلوار امام خمینی لواسان کوچک از متری ۱۰ میلیون تومان آغاز تا متری ۱۵ میلیون تومان نیز می رسد. در بقیه مناطق لواسان قیمت هر متر مربع آپارتمان حداقل ۶میلیون تومان است. متراژ آپارتمان ها در منطقه لواسان تهران از حداقل ۱۰۰متر است و آپارتمان های نقلی در این منطقه جایی ندارند.

خرید و فروش ویلا بیش از آپارتمان در لواسان رونق دارد. به گفته یکی از مشاوران املاک منطقه، قیمت ویلایی های لواسان بیشاز انکه بر اساس متراژ تعیین شوند، بیشتر بر اساس موقعیت، نوع مصالح و متراژ آنها تعیین می شود. به طور مثال یک دستگاه ویلای ۳۰۰متری واقع در این منطقه خوش آب و هوا، ۹۰۰میلیون تومان قیمت گذاری شده است. یا یک دستگاه ویلای ۱۰ساله دیگری با متراژ ۴هزار متر، ۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به فروش می رسد.

چند تن از فعالان و مشاوران املاک در لواسان تاکید می کنند که خرید و فروش مسکن در این منطقه چندی پیش رونق خاصی یافته بود ولی با نوسانات بازار ارز هم اکنون خرید و فروش ملک در این منطقه از رونق قبلی خود افتاده است. با وجود سایه رکود بر لواسان تهران، قیمت ها بعد از عید ۲۰درصد در این منطقه افزایش داشته اند.

- رودهن

رودِهِن شهر کوچکی است در ۳۹ کیلومتری شرق تهران در دامنه رشته کوه های البرز. این شهر از پیشینه طولانی تاریخی برخوردار است. پس از تأسیس شعبه ای از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۶۲ در این شهر، بر جمعیت و سطح درآمد و امکانات شهروندی و در کل بر توسعه فرهنگی، اجتماعی این شهر افزوده شد و درنتیجه توانست جمعیت زیادی را به خود جذب کند.

با اینکه رودهن نیز آب و هوای خوبی دارد اما قیمت ها در این منطقه نسبت به منطقه دماوند و لواسان بسیار ارزان تر است. به طوریکه با داشتن ۳۰۰میلیون تومان می توانید یک دستگاه خانه ویلایی تهیه کنید. همچنین یک دستگاه آپارتمان ۷۷متری در این منطقه تنها ۳۵میلیون تومان قیمت دارد. یا یک دستگاه آپارتمان ۹۶متری، متری ۸۰۰هزار تومان، قیمت گذاری شده است

با اندکی تغییرات برگرفته از:عصر مسکن.

اگر باز هم پول شما به خرید نمی رسد نگران نباشید چرا که بسته های ویژه امداد املاک  واحدهای آپارتمانی زیادی وجود دارند که با داشتن وام های بانکی کار خرید را برای متقاضیان مسکن آسان تر کند

پس اگر  بدنبال زمین و ملک مرغوب میگردید با ارسال شماره تلفن (ثابت و همراه ) خود از طریق قسمت  نظر خواهی  و اعلام دقیق مورد درخواستی در بانک اطلاعات املاک عضو شوید  و اخرین اخبار و موارد ارائه شده را در ایمیل و یا تلفن خود دریافت دارید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با ما در بهشت باشید
16 آبان 1395 ساعت 18:59 | بازدید : 155 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )


 ویلا به خانه ای ساخته شده در اطراف شهر گفته می شود که دارای معماری به سبک ایتالیایی است. ویلاها عمدتا در زمینی وسیع ساخته می شوند و بنای آن باید دارای جذابیت زیادی باشد و ترجیحا بنای ساختمانی ویلا باید با باغچه های سرسبز و چشم اندازهای زیبا احاطه شده باشد.

تاریخچه
استفاده از اصطلاح ویلا به اوایل امپراطوری رم بر می گردد. در آن دوره کارشناسان ویلا ها را  دو نوع تقسیم کرده بودند: ویلاهای روستایی و ویلاهای شهری. ویلاهای روستایی همان خانه های کشاورزان  وساکنان  روستا بود و ویلا های شهری به ثروتمندانی  که در شهر زندگی می کردنند و آرزوی داشتن زندگی روستایی را داشتند تعلق داشت. افراد گروه دوم در بهترین و زیبا ترین حالت شرایط زندگی روستایی را برای خود تامین می کردند.

ویژگی های معماری
تمام ویلاها دارای مشخصه های متمایز در معماری بنا هستند. قابل توجه ترین مشخصه آن ها این است که در یک محوطه وسیع و باز ساخته میشوند.همچنین بسیاری ازویلاها یک برجک مرکزی در بنای خود دارند که از تمام قسمت های بنا بلندتر است و در واقع  نقطه کانونی بنای ویلا ازبه آن گفته می شود. ویلا در قطعه بزرگی از زمین ساخته می شود و اطراف آن مملو از درختان، مناظر
زیبا، و آبنماهایی است که در محوطه سازی ویلا طراحی و ساخته می شوند. ناگفته نماندکه محوطه سازی و دکوراسیون خارجی ویلا ازاهمیت زیادی بر خوردار است و فضایی که بنای ویلا را احاطه می کند باید دارای زیبایی و جذابیت های بصری زیادی باشد. ویلا
ها
اغلب دارای بام های شیروانی با پوششی سفالین هستند و در نمای آن از آجر و موزائیک برای زیبا سازی استفاده می کنند.

سبک ویلاسبک ویلای شما را عناصر و لوازم استفاده شده در آن تعیین می کنند. بنابراین مهم است از ابتدای ساخت ویلا بدانید چه سبکی را برای ویلای خود می پسندید. زیرا در این صورت می توانید مصالح مناسب ولازم را راحت تر انتخاب  و برای خرید آن اقدام کنید. برای مثال ویلایی با سبک کلاسیک دارای نمایی آجرین و درها و کفپوشی چوبی است.

آب و هوا

آب و هوا و منطقه جغرافیایی که ویلا در آن ساخته می شود نقشی مهم در نوع مصالح مناسب برای ویلا و معماری دارد. برای مثال سقف شیروانی و عایق بندی بام بسیار قوی برای ویلاهایی که در مناطق بارانی ساخته می شوند از جمله موارد حیاتی و بسیار لازم است. هم چنین ویلاهایی که در مناطق بادخیز ساخته می شوند حتما باید دارای بادگیرهای قوی باشند تا صدمه نبینند

برگرفته از دلتا.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با ما در بهشت باشید
16 آبان 1395 ساعت 18:59 | بازدید : 180 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
زمینی بمساحت 6000 متر مربع .قواره ای.با سند ششدانگ و منگوله ای.در دماوند.گیلاوند. جنب منطقه ویلائی هشت بهشت. در موقعیت بسیار عالی ویلائی و قابلیت دریافت تمام مجوزات ساخت و خدمات شهری.و حقابه 2/5 ساعت در هفته.اکازیون و بقیمت رسیده.بدون واسطه

مترمربعی فقط 300000سیصدهزار تومان.

هماهنگی و بازدید.

انواع:زمین .باغ.ویلا. آپارتمان.خرید.فروش.اجاره.      09197225539

درسامانه پیامکی ما عضو شوید.و اخرین موارد ملکی را در موبایل و ایمیل خود دریافت کنیدhot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

hot-forum

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نمایشگاه "امداد املاک و خدمات ساختمانی ایران" EMDADEAMLAK.IR
16 آبان 1395 ساعت 18:59 | بازدید : 148 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

با ثبت نام در "سامانه امداد املاک و خدمات ساختمانی ایران" کالا و خدمات خود را جهانی کنید.

EMDADEAMLAK.IR

EMDADAMLAK.IR

نمایشگاه مجازی "املاک و مستغلات کشور"

اگر به هر دلیلی "هزینه های بالا.کمبود وقت. نا آشنائی با امور نمایشگاهی  و..." امکان حضور در نمایشگاه ها را ندارید

با هزینه بسیار کمتر در اولین نمایشگاه مجازی" امداد املاک و خدمات ساختمانی ایران"حضوری دائمی داشته باشید.

فرصت ثبت نام"26/شهریور/92 (تولد امام رضا علیه السلام") تا 17/مهر/92"

برای ثبت نام  از قسمت عضویت و یا قسمت نظر خواهی  پیام بگذارید.

هزینه فقط نمایش(نه ساخت) هر آگهی7*3 سانتیمتر(پایه اگهی و اگهی های بزرگتر بر مبنای ان سنجیده می شود)با 50% تخفیف فقط34000تومان برای یکماه در بیش از 7 وبسایت  و وبلاگ معتبر.

نام کامل و رسمی.ادرس دقیق و تلفن های ثابت و موبایل.نوع کالا و خدمات  الزامیست.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی وبسایت و فروشگاه
16 آبان 1395 ساعت 18:59 | بازدید : 196 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی  معتبر که در زمینه  طراحی  وبسایت و فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارند .دعوت میشود در مناقصه طراحی  و ایجاد وبسایت های "امداد املاک "شرکت فرمایند.

 اهم موارد مورد نظر:

1- امنیت . وبسایت و فروشگاه ساز  با امکان پرداخت انلاین.

2-دینامیک بودن. و متحرک بودن تصاویر و قابلیت انتخاب توسط کاربر.

3- انتقال سریع وبسایت بر روی محیط اینترنت.

4- گرافیک  و طراحی جذاب و مدرن

5- سایر مواردی که در سایتهای املاک وجود دارد . و موارد مورد نظر امداد املاک.

 لطفا  مشخصات خاص  و ویژگی منحصر بفرد  طراحی شما.امکانات و ماژول های خاص . قیمت و زمان تحویل. پشتیبانی  و ضمانت اجرائی .و سایر موارد را  حداکثر تا تاریخ 31/6/92 فقط از طریق قسمت نظرخواهی این مطلب بیان فرمائید. در قسمت های دیگر امکان شناسائی شما وجود ندارد.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ادرس دقیق "سامانه امداد املاک و خدمات ساختمانی ایران"
16 آبان 1395 ساعت 18:59 | بازدید : 164 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
با سلام و احترام

 بازدید کننده محترم :

  برای دستیابی درست و سریع به سامانه"امداد املاک و خدمات ساختمانی ایران" و مشاهده لیست اخرین املاک و رویدادها  و تبلیغات به دو روش زیر اقدام فرمائید.

     -- روش اول(ترجیحا) : در نوار جستجوگر بالای صفحه نمایش خود  عبارت زیر را نوشته و کلیک کنید. 

                                                      EMDADEAMLAK.IR

                    مطمئن باشید در سایت  EMDADEAMLAK.RZB.COM  یا  EMDADEAMLAK.IR  هستید.

     - روش دوم : اگر از کادر وسط صفحه و جستجوگر گوگل استفاده می کنید .عبارت زیر را نوشته و کلیک   کنید. و مطمئن باشید که در ان سایت قراردارید. با تشکر

                                            EMDADEAMLAK.RZB.COM

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شاندیز شهرک فرش
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 206 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش اکازیون یک قطعه زمین مسکونی به متراژ۳۰۰ متر با سه طبقه پروانه هرطبقه

 

۱۷۷ متر به قیمت استثنایی متری ۵۵۰۰۰۰ تومان به مدت یک هفته ...

 

تلفن تماس

 

۰۹۳۵۸۰۰۰۴۱۵

۰۹۱۵۹۰۲۷۷۱۰

۰۹۱۵۱۱۳۴۱۲۵

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سهام خادر
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 341 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش فوری 4 سهم از سهام خادرجولان ( خادربذر )هرسهم کامل 2700000 تومان


تماس ۰۹۱۵۹۱۶۰۴۴۱   و    ۰۹۳۵۸۰۰۰۴۱۵


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مخابرات شاندیز
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 99 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش استثنایی یک قطعه زمین ازاراضی تعاونی مخابرات مشهد در شهر شاندیز  با


سند به قیمت متری 400000 تومان .....متراژ زمین 458 مترخالص با قایلیت ساخت



تماس :  ۰۹۱۵۹۱۶۰۴۴۱   و    ۰۹۳۵۸۰۰۰۴۱۵


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مسکن مهر شاندیز 138 متری
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 115 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش یک واحدآپارتمان سه خوابه 138 متری از مسکن مهر شاندیز در


بهترین منطقه شاندیز روبروی شهررویایی پدیده شاندیز به قیمت استثنایی


92میلیون تومان ...تحویل تماس 09358000415 تقی پور

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هوانیروز شاندیز
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 494 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

زمین از تعاونی هوانیروز شاندیز به فی خریداریم   (  مدت محدود)


تماس : 09358000415

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شاندیز نخریسی
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 124 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش قطعات  تعاونیهای نخریسی حصارسرخ ...


هوانیروز ساغشک ..مخابرات سپاه و..


.نیم قطعه تعاونی نخریسی  150 متر فی: 20 م

تومان


تماس : 09358000415

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


استانداری گهربارپیشه
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 112 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

خریداریم فوری :


قطعات 500 متری سند شش دانگ تعاونی استانداری گهربارپیشه باسهام کامل گلبهار به قیمت  :


خریداریم.

تماس : 09358000415


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زمین مسکونی درشاندیز
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 90 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش زمین های مسکونی شهررویاها شاندیز زیبااز متری 250 هزار تومان


با پروانه شهرداری و یا بدون پروانه در بافت مسکونی شاندیز ...سرمایه


گذاری با آینده درخشان و سود تضمینی ( ییلاق   شاندیز محیطی دنج


وزیبا  )


تماس : 09358000415

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شاندیز زیبا
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 99 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

مرکز اطلاعات املاک ... ( خرید و فروش و معاوضه )... باغ .. زمین ..ویلا

..مسکن مهر و سهام پدیده منطقه نمونه گرذشگری شاندیز

مرکز اطلاعات املاک ایران سرا ( شهر رویاها شاندیز زیبا)

09358000415

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش ویلا شاندیز
16 آبان 1395 ساعت 18:53 | بازدید : 184 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
متراژ زمین 1700 متر زیزبنا 80 متر سند دارد آب چاه دارد..چاه اختصاصی ..انواع درختان


میوه ..ماشین رو واقع در محیطی دنج وآرام...


09358000415  تقی پور

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گروه بزرگ مشاورین املاک ایران زمین (تبریز)
16 آبان 1395 ساعت 18:48 | بازدید : 108 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
گروه بزرگ مشاورین املاک ایران زمین (تبریز)

خرید فروش رهن اجاره معاوضه و مشارکت در مناطق باغمیشه نصر3 ولیعصر2 ولیعصر فرشته الهیه رشدیه مرزداران استانداری زمرد و ... را از ما بپرسید و از ما جویا شوید.

آدرس:تبریز باغمیشه شیت4 جنب چهارراه میثاق املاک ایران زمین

به مدیریت آستانی

09144137819         09147617819        36699049        36686973

ای دی کانال تلگرام ما

https://web.telegram.me/Amlak_IranZamin

در صورت بروز مشکل و هر گونه سوال به telegram.me/Fardin_AS مراجعه کنید یا به ایمیل fardin.as200@gmail.com  مراجعه کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش زمین
16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 96 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش زمین مسکونی 

آدرس :شهرک بهداری قطعه 1279 

مشخصات :متراژ زمین 250 متر مربع جنوبی دارای سند شش دانگ 

تلفن :09155625936 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زمین مسکونی
16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 104 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش زمین مسکونی 

آدرس :بلوار  سجاد سجاد 5 میلان 14 متری 

مشخصات : متراژ زمین 218 متر مربع حاشیه 8 متر دارای سند شش دانگ با پرداخت خدمات 

تلفن :09155625936 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منزل فروشی
16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 102 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
منزل فروشی 

آدرس :شهرک آماده سازی عدالت 8 پلاک12 

مشخصات :متراژ 160 متر مربع زیر بنا 122 متر نیمه اسکلت موقعیت مکانی وساخت عالی 

تلفن :09155625936

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منزل فروشی
16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 95 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش منزل مسکونی 

آدرس :خیابان شهید بهشتی بهشتی 18 

مشخصات :متراژ زمین 150 متر مربع زیربنا 100 متر تازه ساخت قیمت مناسب دارای پروانه ساختمانی 

تلفن :09155625936

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منزل فروشی
16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 97 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
منزل فروشی 

آدرس :بلوار سیمان خیابان ابوطالب  ابوطالب 3 پلاک 1 

مشخصات :متراژ زمین 160 متر مربع زیر بنا 140 متر 3خواب تمام اسکلت  دارای پایان کار وسند شش دانگ 

تلفن :09155625936

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش منزل مسکونی
16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 100 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش منزل مسکونی آدرس :جانبازان 11پلاک 10

مشخصات :متراژ زمین 210متر مربع زیر بنا 210متر دردوطبقه مستقل دارای سند شش دانگ موقعیت

عالی

تلفن ::09155625936

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 83 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش زمین
16 آبان 1395 ساعت 14:9 | بازدید : 103 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش و معاوضه آدرس . قاین پشت دانشگاه پیام نور امامیه مشخصات . متراژ زمین 200 قطعه 1243 دارای سند شش دانگ موقعیت عالی معاوضه با ملک در مشهد تلفن .09155625936

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پیش فروش استثنایی تفکیکی در بهرین بلوک فاز2بهارستان
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 89 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

اغاز پیش فروش 11 واحد تفکیکی 

در فاز 2 بهارستان

بلوک 125

62تا85متر

با بهترین متریال روز درساخت

(اسانسور+سیستم اتش نشانی بروزو...)

جهت مشاوره و بازدید

ازساعت16الی20با شماره ی

09392058511

تماس حاصل نمایید

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدمات مسکن ناظم
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 97 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

خدمتی نوین از نخستین بانک اطلاعات مسکن در شهربهارستان

///اطلاع از جدیدترین اخباربازاراملاک

اطلاع ازجدیدترین ملک های اماده به فروش

و هزاران خدمت دیگر

در

شبکه ی تلگرام خدمات مسکن ناظم

https://telegram.me/joinchat/BHX3BjvXH6ufvGNDBFutEW

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کانال تلگرام املاک ناظم
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 110 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

telegram.me/amlaknazem

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش اپارتمان یکخوابه شرایطی و نقدی
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 103 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش یک واحد اپارتمان

یکخوابه

بر خیابان الفت بهارستان طبقه همکف

فروش بصورت نقد و شرایطی

برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل به کانال تلگرام املاک ناظم مراجعه کنید

telegram.me/amlaknazem

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش ویلایی دو گله در بهترین نقطه ی بهارستان
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 102 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش ملک ویلایی یک طبقه

در بهترین نقطه ی شهر بهارستان جهت سکونت و سرمایه گذاری

برای کسب اطلاعات حامع و دقیق به کانال تلگرام خدمات مسکن ناظم مراجعه فرمایید

telegram.me/amlaknazem

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


telegram.me/amlaknazem
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 175 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

همراهان ارجمند

 

جهت اطلاع از فهرست فروش جدیدترین املاک

 

در شهر بهارستان و سپاهان شهر و منطقه ی جنوب اصفهان

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

telegram.me/amlaknazem

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خریدار زمین در سایت دادگستری بهارستان
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 103 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

خریدار نقدی زمین در سایت دادگستری بهارستان

لطفا شماره پلاک و قیمت پیشنهادی خود را به شماره ی

09132130431 sms نمائید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اخرین اخبار از بازار مسکن
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 103 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

کاهش تعداد معاملات و افزایش قیمت مسکن در زمستان 94/ رکود همچنان ادامه دارد

 انتشار گزارش تحولات بازار مسکن در زمستان سال94 نشان می دهد روند تعداد معاملات همچنان کاهش دارد و این یعی رکود هنوز هم در این حوزه مهم و تأثیرگذار ادامه دارد.

سهم تسهیلات مسکن چقدر افزایش می یابد؟ / برنامه دولت برای خانه دار کردن طبقه متوسط در سال ۹۵

 سهم تسهیلات بخش مسکن از کل تسهیلات بانکی باید به حدود 15 درصد یعنی بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان در سال برسد تا اهداف ترسیم شده برای این بخش امکان تحقق پیدا کند.
منبع/خبر انلاین
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سیگنال‌هایی برای پیش‌بینی بازار مسکن سال 95
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 99 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
اقتصاد نیوز نوشت:
 
آیا سال ۹۵ موتور نیمه‌خاموش معاملات مسکن روشن می‌شود؟
 

بازار مسکن، سال 1394 را با حالت «رکود عمیق» در نیمه اول سال و سپس فاز «پیش‌رونق» را در اواخر نیمه دوم، پشت‌سر گذاشت و حالا این پرسش در ذهن دو گروه از فعالان موثر بازار ملک - متقاضیان مصرفی و سرمایه‌گذاران- نقش بسته است که «آیا سال ۹۵ موتور نیمه‌خاموش معاملات مسکن روشن می‌شود؟» 

تکمیلی در ادامه ی مطلب

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سال 95 حال و روز مسکن خوش می شود؟
16 آبان 1395 ساعت 14:5 | بازدید : 102 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

برای شروع ماراتن جدید

حوزه مسکن اظهارات ضد و نقیضی گفته می شود،

برخی به شدت نگران از آینده این بازار هستند

و برخی امید به رونق دارند.

از سال 92 رکود سنگینی بر بازار مسکن سایه انداخت و تمهیدات و برنامه ریزی ها برای مقابله با این معضل کارساز نشد و امید به رونق این بازار از سالی به سال دیگر رسید و تمام فکر و ذکر مردم و مسئولین به آینده معطوف شد تاسناریویی را بنویسند تا این آشفته بازار به سامان برسد.

تکمیلی در ادامه مطلب

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رهن و اجاره یا فروش فوری یک مجتمع تجاری در رشت
16 آبان 1395 ساعت 13:57 | بازدید : 98 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
گروه مشاورین املاک خانم رشت


یک مجتمع تجاری با موقعیت عالی واقع در بر بلوار قلی پور محدوده بیمارستان پارس، 4 طبقه، هر طبقه حدود 100 متر،یک باب مغازه همکف متراژ 110 متر و 80 متر بالکن،فول امکانات، نوساز،(مناسب جهت کلنیک و آزمایشگاههای پزشکی،شرکتها،موسسات و ...) (کد 12 )

قیمت: رهن 100 میلیون تومان              اجاره: توافقی


 

مشخصات آگهی

نام: مسکن خاتم
ایمیل:
تلفن: 09113397274 -01333231970
   


آدرس: رشت- ابتدای خیابان سعدی- پشت مجتمع خاتم الانبیاء- خ سهیل دبیری- جنب مدرسه راهنمایی معلم ( عدالت سابق)

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش ویلا
16 آبان 1395 ساعت 13:57 | بازدید : 86 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
فروش فوری یک واحد ویلای دوبلکس سنددار بسیار شیک و اکازیون واقع در شمال کشور چابکسر، سرولات، محصور شده در بهترین مکان توریستی سرولات با دید دریا و جنگل، متراژ زمین 3000 متر مربع، متراژ بنا 270 متر مربع، سه خوابه یک خواب دارای مستر، نما سنگ، کف موکت، شومینه، شوفاژ، سه عدد اسپلیت، تلفن، آشپزخانه اپن، سنددارد،دارای چشمه اختصاصی، با دسترسی به بر جاده اصلی، 5 سال ساخت، ( کد 25 )

قیمت: 3 میلیارد تومان ( تخفیف دارد )

توجه: برای دیدن عکسهای ویلا به آدرس زیر مراجعه نمایید.

 http://www.niazerooz.com/view/cat-58/632885.htm


 فروش فوری یک واحد ویلای بسیار شیک و اکازیون واقع در شمال کشور چابکسر، سرولات، محصور شده در بهترین مکان توریستی سرولات با دید دریا و جنگل، متراژ زمین 800 متر مربع، متراژ بنا 100 متر مربع، یک خوابه، نما سنگ، کف موکت، شومینه، پکیج شوفاژ، کولر اسپلیت، تلفن، آشپزخانه اپن و کابینت ام دی اف های گلاس،با دسترسی به بر جاده اصلی، 6 سال ساخت، ( کد 26)

قیمت: 700 میلیون تومان ( تخفیف دارد )

توجه: برای دیدن عکسهای ویلا به آدرس زیر مراجعه نمایید.

http://www.niazerooz.com/view/cat-58/633145.htm


 

نام: مسکن خاتم ( احمد ذبیحی )
ایمیل:
تلفن: 09113397274 - 013-33231970

 آدرس مشاور املاک : رشت- میدان شهرداری- ابتدای خیابان سعدی- پشت مجتمع خاتم الانبیاء- خ سهیل دبیری ( استادسرا )- جنب مدرسه راهنمایی معلم ( عدالت سابق)

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش مغازه و واحد تجاری
16 آبان 1395 ساعت 13:57 | بازدید : 123 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
 
گروه مشاورین املاک خاتم رشت

فروش مغازه و واحد تجاری

1-فروش فوری سرقفل یک باب مغازه واقع در خ اعلم الهدی، متراژ 12 متر مربع، برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها قفسه بندی، با موقعیت تجاری بسیار عالی. ( کد 41 )

قیمت: 500 میلیون تومان ( پانصد میلیون تومان ) ( تخفیف دارد )


2- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت خ سعدی ابتدای خیابان سعدی نرسیده به بازار روز، متراژ 18 متر مربع ، دارای امکانات لازم و برق، گاز، تلفن، کف گرانیت، دیوارها سرامیک، روشویی، شیشه سکوریت، کرکره معمولی، ( کد 150 )

قیمت: 450 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


3- فروش فوری فروش سرقفل یک باب مغازه اکازیون در براصلی خیابان امام خمینی محدوده ورودی بازار بزرگ، متراژ همکف 30 متر مربع، متراژ بالکن 12 متر مربع، با امکانات لازم و  دارای امتیازات برق، آب، تلفن، ( کد 99 )

قیمت متری: 38 میلیون تومان

قیمت کل: 1،292،000،000 میلیون تومان( یک میلیارد دویست نود دو میلیون تومان ) ( تخفیف دارد )


4- فروش فوری سرقفل یک باب مغازه نوساز با امکانات لازم واقع در بلوار شهید انصاری خ ارشاد، متراژ همکف 24 متر مربع، متراژ بالکن 2.5 متر مربع، دارای برق، آب، گاز، تلفن، سقف کاذب، کف سرامیک، دیوارها سنگ، دستشویی، شیشه سکوریت، امکان خرید مالکیت وجود دارد، ( کد 82 )

قیمت: 110 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


5- فروش چند واحد آپارتمان نوساز ( واحد تجاری با کاربری تجاری ) واقع در سبزه میدان، در متراژهای مختلف از 45 متر مربع الی 67 متر مربع، سه طبقه، 10 واحدی، در طبقات مختلف، آسانسور، یک خوابه و دو خوابه، پکیج و شوفاژ، آب شهر و آب چاه، کنتور گاز جدا، برق سه فاژ، کف سرامیک، سرویس بهداشتی، پارکینگ با درب کنترلی، آیفون تصویری، نما سنگ، اسکلت فولادی، پنجره دو جداره، درب ضد سرقت، نوساز و با امکانات روز، ( مناسب جهت دفاتر شرکتها، وکلا، آموزشگاهها و ... ) ( کد 105 )

قیمت متری: 4 میلیون تومان


6- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان شیک راسته بلور فروشان، متراژ 18/40 متر، برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سنگ آنتیک، سقف آرمسترانگ، شیشه سکوریت، ( کد 148 )

قیمت: 900 میلیون تومان( تخفیف دارد )

توضیحات: با ئآپارتمان و یا زمین معاوضه می گردد


 7- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان سعدی بازار روز، متراژ 24 متر، آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، شیشه سکوریت،( کد 16 )

قیمت: 310 میلیون تومان


8- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان شریعتی میدان بزرگ راسته ماهی فروشان، متراژ 20 متر، آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوار سرامیک، ( کد 17 )

قیمت: 250 میلیون تومان


9- سرقفل سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان علم الهدی پاساژ فاتحی، متراژ 16 متر، آب، برق، گاز، تلفن،( کد 12 )

قیمت: 80 میلیون تومان


10- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در استادسرا، متراژ 29 متر، برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، شیشه سکوریت،( کد 20 )

قیمت: 348 میلیون تومان


11- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان شیک، متراژ 44 متر و 11 متر بالکن، برق سه فاز، آب، دو خط تلفن، دیوار سرامیک، کف سرامیک،( کد 21 )

قیمت: 1650 (یک میلیاردششتصد پنجاه میلیون تومان)


12- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در بازار میدان کوچک، متراژ 18 متر، آب، برق، تلفن،دو پلاک،دوبر، ( کد 22 )

قیمت 1100 (یک میلیارد صد میلیون تومان)


13- فروش یک مجتمع تجاری واقع در بر بلوار قلی پور محدوده بیمارستان پارس،4 طبقه، متراژ کل زیر بنا 355 متر، با موقعیت تجاری بسیار مناسب (مناسب جهت کلنیک و آزمایشگاههای پزشکی، موسسات، شرکتهاو...)،

امکانات: آب شهر، گاز دو کنتور، برق 4 کنتور سه فاز و یک کنتور تک فاز، 4 خط تلفن، پارکینگ( کد 30.1  )

قیمت: 1950 (یک میلیارد نهصد پنجاه میلیون تومان)


14- فروش یک واحد آپارتمان نوساز تجاری واقع در رشت چهارراه گلسار خ نواب، متراژ 60 متر مربع، طبقه دوم، دو خوابه، دارای و امکانات لازم از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، شوفاژ، سرویس بهداشتی و روشویی، کولر اسپلیت، ( کد 128 )
قیمت: 270 میلیون تومان


15- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در استادسرا خ مهر شریف، متراژ 14 متر مربع، بالکن، دارای برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها گچکاری شده، ( کد 111 )

قیمت: 135 میلیون تومان


16- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در میدان بزرگ رشت راسته ماهی فروشان ، متراژ 50 متر مربع ، آب ، دو خط تلفن ، دو کنتور برق ،( کد 24 )

قیمت: 750 میلیون تومان (معاوضه میگردد)


17- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در چهارراه میکائیل ، متراژ 32 متر مربع ، آب ، برق ، گاز ، تلفن ، شیشه سکوریت، سرویس بهداشتی، ( کد 154 )

قیمت: 530 میلیون تومان (تخفیف دارد)


18- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در فلکه گاز ، متراژ 26 متر مربع ، آب ، برق ، گاز ، تلفن ، شیشه سکوریت ، کف سرامیک ،( کد 26 )

قیمت: 390 میلیون تومان


19- فروش سرقفلی مغاره واقع در اعلم الهدی مجتمع خرید پاسارگاد طبقه اول، متراژ تقریبی 19 متر مربع، با تمامی امکانات، دارای دکوربندی ام دی اف، شیشه سکوریت، کولر اسپلیت، با نور بندی بسیار زیبا،( کد 27 )

قیمت: 300 میلیون تومان (تخفیف دارد)


20- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان امام، متراژ 14/5متر مربع به همراه 7 متر بالکن، برق، تلفن و مالکیت مغازه همجوار به متراژ 9 متر مربع، ( کد 28 )

قیمت: 600 میلیون تومان ( تخفیف دارد)


21- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان بیستون سردار جنگل ( سام )، متراژ 18 متر مربع، دارای برق، آب، تلفن، کف سرامیک، ( کد 110 )

قیمت: 550 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


22- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در علی آباد، متراژ 50 متر مربع، آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، شیشه سکوریت، دیوار سرامیک، سرویس بهداشتی، ارتفاع دیوار 4 متر، کرکره برقی، بالکن، نوساز،
( کد 30 )

قیمت: 650 میلیون تومان ( تخفیف دارد)


23- فروش یک واحد آپارتمان تجاری واقع در علی آباد، متراژ 52 متر مربع، طبقه اول، یک خوابه، سالن انتظار، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، شوفاژ، آب، برق، گاز، تلفن، نوساز،( کد 31 )

قیمت: 156 میلیون تومان ( تخفیف دارد)


24- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان 22 بهمن روبه روی پارک شهر، متراژ هم کف 25 متر مربع، بالکن 25 متر مربع، کف سرامیک، دیوار سرامیک، آب، گاز، برق 3 فاز، تلفن،( کد 32 )

قیمت: 1150( یک میلیارد یکصد 50 میلیون تومان)


25- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در گلسار بر خیابان اصلی، متراژ همکف 16 متر مربع، بالکن 16 متر مربع، کف سرامیک، برق، تلفن،( کد 33 )

قیمت: 1100 ( یک میلیارد یکصد میلیون تومان )


26- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در میدان بزرگ، متراژ 16 متر مربع، دارای، آب، برق سه فاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها کاشیکاری، ( کد 95 )

قیمت: 270 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


27- فروش سرقفل یک باب مغازه در رشت بر خ شریعتی، متراژ همکف 33 متر مربع، بالکن 11 متر مربع، آب، برق، گاز، تلفن، شیشه سکوریت، کرکره کنترلی، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، سرویس بهداشتی،بالابر،( کد 36 )

قیمت: 1100 ( یک میلیارد یکصد میلیون تومان ) تخفیف دارد


28- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در بازار پشت پله برقی ابتدای راسته بلور فروشان، متراژ حدود 25 متر مربع ( همکف 11/5 متر مربع، طبقه اول 14/5 متر مربع )، بر 2/60، طول 4/40، برق، تلفن،
( کد 37 )

قیمت: 890 میلیون تومان (تخفیف دارد )


29- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خ اعلم الهدی، متراژ کل 30 متر مربع ( 27 متر مربع همکف، 10 متر مربع بالک )،آب، تلفن، برق،( کد 38 )

قیمت کل: 1/990/000/000 تومان ( یک میلیارد نهصد نود میلیون تومان ) تخفیف دارد


30- فروش سرقفل یک باب مغازه اوکازیون در خ سبزه میدان، متراژ 36 متر مربع، برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک.( کد 39 )

قیمت: 900 میلیون تومان ( نهصد میلیون تومان )


31- فروش یک واحد آپارتمان تجاری واقع در رشت خ سبزه میدان پشت مسجد الجواد، متراژ 69  متر مربع، طبقه اول، دارای امکانات لازم و برق، تلفن، آب، گاز، کف سرامیک، شیشه سکوریت، 8 سال ساخت، مناسب برای دفاتر کار و شرکتها و مطبهای پزشکان و آموزشگاهها،  ( کد 136 )

قیمت: 240 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


32- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خ سعدی نرسیده به چهارراه گلسار، متراژ کل 25 متر مربع(همکف 18 متر و بالکن 7 متر)، برق، آب، دو خط تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، سرویس بهداشتی،( کد 42 )

قیمت: 750 میلیون تومان ( هفتصد پنجاه میلیون تومان )


33- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان امام خمینی،پاساژ نگین، متراژ 14 متر،، آب، برق، تلفن، دارای دکور بندی( مناسب برای صنف پوشاک)،( کد 11 )

قیمت 500 میلیون تومان (تخفیف دارد)


34- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در بلوار دیلمان شهرک شهید بهشتی، متراژ 17/5 متر مربع، تلفن، برق، آب، شیشه سکوریت، کف سرامیک، دیوارها سرامیک.( کد 43 )

قیمت: 400 میلیون تومان 


35- فروش فوری مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خ سعدی، متراژ کل 21 متر مربع ( همکف 18 متر مربع،بالکن 9 متر مربع )،برق 3 فاز، گاز، دو خط تلفن.( کد 44 ) 


قیمت متری: 27 میلیون تومان

قیمت کل: 567 میلیون تومان


36- فروش مالکیت و سرقفل 3 پلاک مغازه دو بر واقع در جاده انزلی، بعد از پمپ بنزین فرزانه روبه روی مجتمع ورزشی هلال احمر داخل کوچه، متراژ 67 متر مربع، برق 3 فاز،( مناسب جهت انبار )( کد 45 )

قیمت کل: 134 میلیون تومان


37- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در علی آباد،متراژ کل 50 متر مربع ( 45 همکف، 15 متر بالکن )، نوساز، برق، آب، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، سرویس بهداشتی، شیشه سکوریت، کرکره کنترلی، ( کد 46 )

قیمت کل: 370 میلیون تومان


38- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در بر خ امام خمینی نرسیده به میدان مصلی، متراژ کل: 35 متر مربع، همکف: 28 متر، 22 متر بالکن،برق، آب، تلفن، کف سرامیک، روشویی، شیشه سکوریت،( کد 47 )
قیمت کل: 350 میلیون تومان


39- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در چهار راه گلسار، متراژ 33 متر مربع، برق، تلفن، گاز، آب، دستشویی، شیشه سکوریت، کف سرامیک، دیوارها سرامیک،( کد 48 )

متری: 45000000 میلیون تومان

قیمت: 1/485/000/000 تومان ( یک میلیارد چهارصد هشتاد پنج میلیون تومان ) 


40- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ امام گذر حاج آقا بزرگ، متراژ همکف 33 متر مربع، بالک 12 متر مربع، متراژ کل 37 متر مربع، آب، گاز، تلفن، برق، کف موزائیک، دیوارها کاشیکاری،( کد 51 )

قیمت: 350 میلیون تومان ( تخفیف دارد) 


41- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در بلوار نامجو به طرف فلکه گاز، متراژ 42 متر مربع، برق، آب، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، سرویس بهداشتی، دستشویی، شیشه سکوریت، ( کد 49 )

قیمت: 630 میلیون تومان


42 - فروش فوری  سرقفل یک باب مغازه واقع در خ ابتدای خ سعدی بر اصلی، متراژ همکف 12 متر مربع، بالکن 12 متر مربع، دارای برق، تلفن، دکور بندی در حد قابل قبول با ام دی اف، سقف کاذب، کف پوش، کولر اسپلیت، کرکره کنترلی، ( کد 66 )

قیمت: 450 میلیون تومان


 43- فروش فوری مالکیت و سرقفل یک باب مغازه ( دو پلاک ) واقع در بازار رشت راسته زرگران، متراژ 30 متر مربع، برق، تلفن، کف موزائیک، ( کد 52 )

قیمت: 6 میلیارد تومان


44- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در بر اصلی خ سعدی، متراژ 34 متر مربع، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، شیشه سکوریت، کرکره کنترلی، ( کد 53 )

قیمت: 630 میلیون تومان


45- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در میدان شهرداری خیابان اعلم الهدی، متراژ 13 متر مربع، دارای برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، ( کد 75 )

قیمت: 190 میلیون تومان


46- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در علی آباد رشت، متراژ 32 متر مربع، دارای امتیازات: ، آب، برق، تلفن،( کد 55 )

قیمت کل: 384 میلیون تومان


47- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ امام دهنه بازار، متراژ 17 متر مربع، دارای امکانات برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، ( کد 57 )

قیمت: 85 میلیون تومان


48- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در بازار زرگران، متراژ 13 متر مربع، آب، برق، تلفن، گاز، شیشه سکوریت.( کد 13 )
قیمت: 800 میلیون تومان


49- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در بر اصلی خ امام خمینی، متراژ  12 متر مربع، بالکن سراسری، دارای برق، آب، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سنگ، دستشویی، شیشه سکوریت، ( کد 68 )

قیمت: 570 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


50- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت بر اصلی خ اعلم الهدی، متراژ 22 متر مربع، دارای بالکن و امکانات لازم از قبیل آب، برق سه فاز، تلفن، روشویی، کولر اسپلیت 2 عدد، شیشه سکوریت، کرکره معمولی،  ( کد 122 )

قیمت: 1/700/000/000 میلیون تومان ( یک میلیاردو هفتصد میلیون تومان )


51- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ شریعتی پاساژ خزر طبقه همکف، متراژ 16 متر مربع، دارای آب، برق، تلفن، ( کد 62 )

قیمت: 800 میلیون تومان


52- فروش سرقفل  یک باب مغازه واقع در خ شریعتی، متراژ همکف 12 متر مربع و بالکن 12 متر مربع، دارای آب، برق، تلفن، ( کد 63 )

قیمت: 520 میلیون تومان


53- فروش فوری مالکیت و سرقفل یک باب مغازه ( دفتر کار ) واقع در بلوار معلم رشت، متراژ همکف حدود 15 متر مربع، بالکن حدود 17 متر مربع، کف سرامیک، دیوارها سنگ، سقف کاذب، سرویس بهداشتی، کولر اسپلیت، کرکره کنترلی، شیشه سکوریت، دارای آب، برق، گاز، تلفن، بالابر هیدرولیکی، بازسازی شده شیک، ( کد 64 )

قیمت: 200 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 54- فروش فوری مغازه نسقی در حال گرفتن سند رسمی واقع در گلسار پستک خ 25، متراژ حدود 20 متر مربع، دارای امکانات آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها کاشی کاری شده، شیشه سکوریت، ( کد 65 )

قیمت: 85 میلیون تومان


  55- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در بلوار نامجو محدوده دانشگاه علوم پایه، متراژ همکف 36 متر مربع و بالکن 18 متر مربع، دارای برق، آب، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها کاشیکاری، سرویس بهداشتی دارد، کرکره مشبک، شیشه سکوریت، ( کد 109 )

قیمت: 756 میلیون تومان


  56- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در بازار بزرگ رشت راسته زرگران، متراژ همکف 18 متر مربع، دو طبقه بالکن هر طبقه 22 متر مربع، دارای برق، آب، تلفن، سقف کاذب، کف سرامیک، دیوارها بلکا، کرکره کنترلی، شیشه سکوریت، ( کد 70 )

قیمت:1/600/000/000 تومان ( یک میلیارد ششتصد میلیون تومان )


 57- فروش فوری مالکیت و سرقفل یک باب نمایشگاه ماشین نوساز با امکانات لازم واقع در رشت فلکه جهاد بلوار شهدای گمنام، متراژ زمین 148 متر مربع، زیر بنای ساختمان 30 متر مربع، دارای امکانات آب، برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، سرویس بهداشتی و روشویی، شیشه سکوریت، بالابر، دوربین مدار بسته، ( کد 71 )

قیمت متری: 7 میلیون تومان

قیمت کل: 1/036/000/000 تومان ( یک میلیارد سی شش میلیون تومان ) ( تخفیف دارد )


58- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در میدان شهرداری خ اعلم الهدی، متراژ 50 متر مربع، دارای آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، سرویس بهداشتی، دستشویی، ( کد 73 )

قیمت: 1/400/000/000 تومان ( یک میلیارد چهارصد میلیون تومان )


 59- فروش یک قطعه زمین ( ملک تجاری، مسکونی ) به مساحت 400 متر مربع واقع در  شمال کشور رشت- فومن- منطقه تورستی و زیبای قلعه رودخان واقع در بر اصلی جاده، دارای:

یک باب (سه پلاک فعلا تجمیع شده و قابل تفکیک می باشد ) مغازه بزرگ به متراژ 80 متر مربع با تمامی امکانات از قبیل کف و دیوارها سرامیک، آب، برق، تلفن، شیشه سکوریت، سرویس بهداشتی، دوربین مداربسته، کرکره کنترلی،

دو واحد مسکونی در طبقه اول به متراژهای 40 و 50 متری، با امکانات لازم،

4 سمت بهار خواب چوبی شیک با امکانات لازم واقع در طبقه دوم،

دارای پارکینگ در پشت ساختمان به مساحت 200 متر مربع کف سازی شده و سرویس بهداشتی داخل محوطه حیاط، ( کد 76 )

قیمت: 820 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 60- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ امام خمینی روبه روی قنادی آذربانی، متراژ 12 متر مربع، دارای امکانات، برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها کاشیکاری، ( کد 94 )

قیمت: 150 میلیون تومان


61- فروش یک واحد آپارتمان نوساز تجاری واقع در رشت خ لاکانی بلوار ضیابری، متراژ 55 متر مربع، طبقه دوم، دارای و امکانات لازم از قبیل آب، برق، تلفن، کف سرامیک، شوفاژ، سرویس بهداشتی و روشویی، کولر اسپلیت، ( کد 124 )
قیمت: 165 میلیون تومان
( تخفیف دارد )


 62- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در ابتدای خ سعدی، متراژ حدود 20 متر مربع، دارای امکانات: آب، برق، کرکره معمولی، بر حدود 3.5 متر، ( کد 79 )

قیمت: 600 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 63- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ بیستون چمارسرا، متراژ 27 متر مربع، بالکن، برق، آب، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، روشویی، شیشه سکوریت، ( کد 58 )

قیمت کل : 350 میلیون تومان


 64- فروش فوری سرقفل یک باب مغازه واقع در خ شیک، متراژ همکف 17 متر مربع و بالکن 5.5 متر مربع، دارای امکانات آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، سقف کاذب، ( کد 83 )

قیمت: 415 میلیون تومان


 65- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ سعدی بازار روز، متراژ 11 متر مربع، دارای برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها گچ، ( کد 84 )

قیمت: 50 میلیون تومان


 66- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان شریعتی پاساژ کویتی، متراژ 14 متر،،برق، تلفن، کف سرامیک، بالکن، (معاوضه با زمین یا خانه) ( کد 14)

قیمت: 650 میلیون تومان


 67- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خ امام محدوده بازار بزرگ ، متراژ 44 متر مربع، دارای آب، برق، گاز، تلفن، کف کاشی کاری شده، روشویی،  ( کد 85 )

قیمت: 75 میلیون تومان


 68- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ سعدی، متراژ 16 متر مربع، دارای بالکن، آب، برق، تلفن، کف سرامیک، روشویی، ( کد 86 )

قیمت: 220 میلیون تومان


 69- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه ( دو پلاک ) واقع در میدان جانبازان کمربندی مدرس روبه روی دادگستری کل، متراژ کل زمین 650 متر مربع، متراژ مغازه 80 متر مربع، دارای آب، برق، گاز، تلفن ( دو خط )، روشویی، ( کد 88 )

قیمت متری: 2 میلیون تومان

قیمت کل: 1/300/000/000 میلیون تومان ( یک میلیارد سیصد میلیون تومان )

توضیحات: مقداری از مبلغ با ملک معاوضع می گردد


 70- فروش سرقفل یک باب مغازه ( یک واحد نانوایی )، متراژ 56 متر مربع، دارای آب، برق، گاز، تلفن، با امکانات لازم، ( کد 89 )

قیمت: 1/120/000/000 میلیون تومان ( یک میلیارد یکصد بیست میلیون تومان )


71- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت بر اصلی خ سعدی، متراژ 32.5 متر مربع، دارای و امکانات لازم از قبیل برق، تلفن، شیشه سکوریت، کرکره معمولی،  ( کد 127 )
قیمت: 1/235/000/000 میلیون تومان ( یک میلیاردو دویست و سی پنج میلیون تومان )


72- فروش سرقفل یک باب مغازه اکازیون واقع در بر اصلی خ شریعتی، متراژ 44 متر مربع، دارای امکانات لازم، آب، برق، گاز، تلفن، سقف کاذب، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، روشویی، کرکره برقی، کولر، دزدگیر، نوساز، ( کد 91 )

قیمت متری: 50 میلیون تومان

قیمت کل: 2/200/000/000 میلیون تومان ( دو میلیارد دویست میلیون تومان )


 73- فروش مالکیت و سرقفل یک واحد تجاری در دو طبقه واقع در مرکز شهر در بهترین موقعیت تجاری شهر رشت، متراژ کل زمین 291 متر مربع، متراژ زیر بنا 566 متر مربع در دو طبقه،  طبقه همکف 235 متر مربع، بالکن 66 متر مربع، طبقه اول 235 متر مربع، با کلیه امکانالت و مجوزهای لازم، نوساز، ( مناسب جهت بانکها، موسسات، شرکتها، مجتمع تجاری و ... ) ( کد 93 )

قیمت: توافقی


 74- فروش فوری چند واحد آپارتمان تجاری شیک و نوساز واقع در بر بلوار ضیابری، متراژ 88 متر مربع، چهار طبقه، 7 واحدی، طبقات اول، دوم، سوم، آسانسور دارد، یک خواب و یک اطاق مدیریت مشرف به سالن انتظار، نور مخفی و سقف کاذب، دو سرویس بهداشتی( یک سرویس بهداشتی مخصوص مدیر )، لوله کشی اسپلیت، آبدارخانه با تجهیزات کامل، نمای ساختمان سنگ، کف سرامیک، پارکینگ، انباری، ( کد 69 )

قیمت: 316 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 75- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ شیک بازار محدوده پله برقی، متراژ 9 متر مربع، دارای امکانات لازم و آب، برق، تلفن، ( فقط به جهت شغل زرگری فروخته می شود ) ( کد 96 )

قیمت: 1/900/000/000 میلیون تومان  ( یک میلیارد نهصد میلیون تومان )


 76- فروش مالکیت و سرقفل یک باب ( دو پلاک ) واقع در خیابان امام خمینی، متراژ حدود 90 متر مربع، با امکانات لازم و دارای آب، برق، تلفن، سرویس بهداشتی و روشویی، ( کد 97 )

قیمت متری: 12 میلیون تومان


77- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خیابان شریعتی زیر کوچه، متراژ 17 متر مربع، دارای امکانات لازم، دارای برق، آب، تلفن، کف سرامیک، دیوارها کاشیکاری، (کد 98 )

قیمت: 180 میلیون تومان


 78- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در بر اصلی ابتدای خیابان سعدی، متراژ 39 متر مربع و به همراه 30 متر مربع بالکن، با امکانات لازم، دارای برق، آب، دو خط تلفن، سرویس بهداشتی و روشویی، کرکره کنترلی، ( کد 101 )

قیمت: 950 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 79- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در میدان بزرگ رشت، متراژ 8 متر مربع، دارای امکانات لازم، آب، برق، تلفن، کف سرامیک، دیوارها کاشیکاری، روشویی، ( کد 103 )

قیمت: 250 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 80- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در بازار بزرگ خ شیک، متراژ 12 متر مربع، دارای امکانات لازم، تلفن، برق، ( کد 104 )

قیمت: 280 میلیون تومان


81- فروش چند واحد آپارتمان نوساز ( واحد تجاری با کاربری تجاری ) واقع در سبزه میدان، در متراژهای مختلف از 45 متر مربع الی 67 متر مربع، سه طبقه، 10 واحدی، در طبقات مختلف، آسانسور، یک خوابه و دو خوابه، پکیج و شوفاژ، آب شهر و آب چاه، کنتور گاز جدا، برق سه فاژ، کف سرامیک، سرویس بهداشتی، پارکینگ با درب کنترلی، آیفون تصویری، نما سنگ، اسکلت فولادی، پنجره دو جداره، درب ضد سرقت، نوساز و با امکانات روز، ( مناسب جهت دفاتر شرکتها، وکلا، آموزشگاهها و ... ) ( کد 105 )

قیمت متری: 4 میلیون تومان


82- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خ امام خمینی گذر حاج آقا بزرگ، متراژ 33 متر مربع، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، شیشه سکوریت، سرویس بهداشتی، با امکانات لازم، آب، برق، گاز، تلفن، ( کد 107 )

قیمت: 350 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


83- فروش یک واحد آپارتمان سنددار تجاری واقع در خیابان بیستون بلوار معلم، متراژ 53 متر مربع، طبقه دوم، شوفاژ، برق، آب، گاز، تلفن، کف سرامیک، سرویس بهداشتی، کولر اسپلیت، ( کد 108 )

قیمت: 190 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


84- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در سبزه میدان ابتدای پیرسرا، متراژ 16 متر مربع، بالکن، دارای آب، گاز، تلفن، ( کد 113 )

قیمت: 240 میلیون تومان


85- فروش سرقفل و مالکیت یک باب مغازه واقع در شمال منطقه آزاد انزلی، زیبا کنار، متراژ 200 متر مربع، دارای امکانات برق، آب، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، سرویس بهداشتی، روشویی، شیشه میرال، ( کد 112 )

قیمت: 260 میلیون تومان


86- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در بر اصلی خ شریعتی، متراژ همکف 12 متر مربع، متراژ بالکن 7 متر مربع، کف و دیوارها کاشیکاری شده، ارتفاع دیوار 4 متر، بر مغازه 2 متر، شیشه سکوریت، روشویی، دارای آب، برق، تلفن، ( کد 114 )

قیمت: 750 میلیون تومان


87- فروش مالکیت و سرقفلی یک باب مغازه ( نمایشگاه ماشین ) واقع در بلوار شهید بهشتی محدوده شهرک امام خمینی ( شهید حمیدیان ) بر اصلی بلوار، متراژ 180 متر مربع، دارای آب، برق، سرویس بهداشتی، روشویی، کولر، کرکره کنترلی، دزدگیر، ساختمان به عنوان دفتر، دوربین مدار بسته، ( کد 115 )

قیمت متری: 12 میلیون تومان


88- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در خ سعدی استادسرا، متراژ 45 متر مربع، دارای آب، برق، تلفن، کف و دیوارها سرامیک، کرکره کنترلی، شیشه سکوریت، ( کد 116 )

قیمت: 450 میلیون تومان


89- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در بر اصلی خ شریعتی، متراژ 18 متر مربع، دارای امکانات لازم و آب، برق، تلفن،  ( کد 117 )

قیمت متری: 55 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 90- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت خ سعدی جنب بازار روز، متراژ 28 متر مربع، دارای امکانات لازم و آب، برق، تلفن، دستشویی، روشویی، شیشه سکوریت، کرکره معمولی،  ( کد 126 )

قیمت: 420 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


  91- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت خ لاکانی خ عطاآفرین، متراژ حدود 22 متر مربع، دارای امکانات لازم و آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، روشویی، شیشه سکوریت، کرکره معمولی،  ( کد 134 )

قیمت: 322 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 92- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت خ اعلم الهدی، متراژ حدود 16 متر مربع، دارای امکانات لازم و برق، تلفن، کف سرامیک، شیشه سکوریت، کولر پنجره ای، دارای دکور مناسب برای بوتیک،  ( کد 135 )

قیمت: 300 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 93- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت خیابان امام خمینی میدان بزرگ، متراژ همکف 40 متر مربع متراژ بالکن اول حدود 20  متر مربع و طبقه دوم 45 متر مربع ، دارای امکانات لازم و آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، روشویی و سرویس بهداشتی، شیشه سکوریت، کرکره معمولی،  ( کد 137 )

قیمت متری: 50 میلیون تومان ( تخفیف ویژه دارد )


 94- فروش یک واحد آپارتمان سنددار تجاری واقع در خیابان امام چهارراه میکائیل، متراژ 59 متر مربع، طبقه دوم، شوفاژ، برق، آب، گاز، تلفن، کف سرامیک، سرویس بهداشتی، کولر اسپلیت، مناسب جهت پزشکان و  وکلاء محترم و شرکتهای فنی مهندسی و خدماتی و ...،  ( کد 142 )

قیمت: 295 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 95- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه اکازیون واقع در رشت سبزه میدان خ اعلم الهدی، متراژ همکف حدود 14 متر مربع و بالکن 14 متر مربع، دارای امکانات لازم و آب، برق، گاز، تلفن، کف سرامیک، دیوارها سرامیک، روشویی، شیشه سکوریت، کرکره معمولی،  ( کد 145 )

قیمت: 500 میلیون تومان ( تخفیف دارد )

توضیحات: با یک واحد آپارتمان نیز معاوضه میگردد


 96- فروش سرقفل یک باب مغازه واقع در رشت خ امام خمینی خیابان بحرالعلوم، متراژ همکف 24 متر مربع و متراژ بالکن 18 متر مربع، دارای امکانات لازم و برق، تلفن، آب، کف سرامیک، شیشه سکوریت،  ( کد 146 )

قیمت: 750 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


97- فروش فوری چند واحد آپارتمان تجاری شیک و نوساز واقع در بر بلوار ضیابری، متراژ 88 متر مربع، چهار طبقه، 7 واحدی، طبقات اول، دوم، سوم، آسانسور دارد، یک خواب و یک اطاق مدیریت مشرف به سالن انتظار، نور مخفی و سقف کاذب، دو سرویس بهداشتی( یک سرویس بهداشتی مخصوص مدیر )، لوله کشی اسپلیت، آبدارخانه با تجهیزات کامل، نمای ساختمان سنگ، کف سرامیک، پارکینگ، انباری، ( کد 69 )

قیمت: 316 میلیون تومان ( تخفیف دارد )


 98- فروش مالکیت و سرقفل یک باب مغازه واقع در خ شریعتی محدوده بانک اقتصاد نوین، متراژ 170 متر مربع، متراژ بالکن 42 متر مربع، دارای برق سه فاز، آب، تلفن سه خط، کف سرامیک، دیوارها کنتکس، سرویس بهداشتی و روشویی،  کولر، کرکره کنترلی، شیشه سکوریت، 8 سال ساخت، ( کد 72 )

قیمت متری: 55 میلیون تومان

قیمت کل: 9،350،000،000 تومان ( نه میلیارد سیصد پنجاه میلیون تومان )


 

99


 

 

  مشخصات آگهی

نام: مسکن خاتم ( احمد ذبیحی )
ایمیل:
تلفن: 09113397274 - 01333231970
   

آدرس مشاور املاک : رشت- میدان شهرداری- ابتدای خیابان سعدی- پشت مجتمع خاتم الانبیاء- خ سهیل دبیری ( استادسرا )- جنب مدرسه راهنمایی معلم ( عدالت سابق)

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش فوری مجتمع تجاری رشت
16 آبان 1395 ساعت 13:57 | بازدید : 87 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
گروه مشاورین املاک خاتم رشت


یک مجتمع تجاری واقع در بر بلوار قلی پور محدوده بیمارستان پارس،4 طبقه، متراژ کل زیر بنا 355 متر، با موقعیت تجاری بسیار مناسب (مناسب جهت کلنیک و آزمایشگاههای پزشکی، موسسات، شرکتهاو...)،

امکانات: آب شهر، گاز دو کنتور، برق 4 کنتور سه فاز و یک کنتور تک فاز، 4 خط تلفن، پارکینگ ( کد 30)

قیمت: 1850 (یک میلیارد نهصد پنجاه میلیون تومان)


 

 

مشخصات آگهی

نام: مسکن خاتم
ایمیل:
تلفن: 09113397274 - 01333231970
   


آدرس: رشت- ابتدای خیابان سعدی- پشت مجتمع خاتم الانبیاء- خ سهیل دبیری- جنب مدرسه راهنمایی معلم ( عدالت سابق)

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 144
:: بازدید سال : 1246
:: بازدید کلی : 64196
Code Center